lördag 25 juni 2011

3 babysar

ja då har dom 3 jag kände som skulle få barn fått sina, det sista nu blev en tjej. Det var Anna på jobbet i morse. Då var det jag kvar men har 8 dagar kvar till bf så det är bara vänta och se.
Tomas hade sagt till sina arbetskollegor i fredags att vi ses nog inte på måndag för då har nog storken varit i farten, tror tyvärr han får fel. I värsta fall har man 22 dagar kvar till bf =/ för man får gå två veckor över sedan hjälper dom till med att sätta igång. som sagt vänta och se var det ju...

I går blev det en besök hos tomas föräldrar. Vi tog med oss jordgubbar, glass och grädde så det blev god fika.
Sedan åkte vi till bror med familj och hade en trevlig midsommar afton =) god mat trevligt sällskap. Det var 5 kamp också men jag är ju något för osmidig för att kunna delta i något sådant tyvärr så det blev till att titta på.

Köket börjar se mer städat ut än på länge sköööönt men blir ju lika stökigt vid nästa middag kan jag tänka mig...som vanligt med andra ord.

färdig babblat nu....

Inga kommentarer: