onsdag 15 juni 2011

då har man blivit....

faster =) i morse vid 05.30 en liten pojke blev det. Stort grattis till Jenny och Ralph och Anton och Alva såklart som blivit storebror och storasyster! han kom 6 dagar före bf.

Idag är jag billös, då tomas sov till 06.22 och börjar jobba 06:30 så klev han upp och åkte. Vad ska man hitta på idag då tro.....

I går packade jag väskan inför den stora dagen samt laddade batteriet på kameran (när jag väl hittade laddaren) samt brände ut bilder från fulla minneskort på cd-skiva och sparade på datorn. Det är ju sååååå enkelt att köpa ett nytt minneskort i denna familj i stället för att tömma dem då de är full ;) man önskar att man var bättre på att framkalla kort och sätta in i album...men man ska hinna med allt också....

nu ska jag byta om till kläder på Ebba man kan ju inte sitta i nattkläder hela dagen =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha ja trodde det var du som var lite tidig där jag. :) Bra att vara förberedd med väska och allt dock ifall ifall! Hoppas du hittat nåt att sysselsätta dig med idag iaf. :)

Cutie sa...

blev en dag med att städa lite, inget man vill göra men behövs tyvärr alltid =(